Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü

Vásárlási feltételek

A termék kiválasztása
A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

A rendelés elküldése
Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra. Áruházunkban nincs lehetősége regisztráció nélkül is a vásárolni, ezért két lehetőség közöl választhat:

  • már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni
  • új vásárlóként akar regisztrálni

A ló- és szamárhús előrendelés kategória alatti termékek kiszállítási idejéről tájékoztatjuk emailben. Lehetséges, hogy több mint egy hónapot is kell rá várni.

Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét.
A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot
:

  • Házhozszállítás (GLS futárszolgálattal)
  • Átvételi pontokon (biopiacok és Kosarak) történő személyes átvétel
  • személyes átvétel a Biocsárda Mintaboltjában

Ezt követően egy Önnek megfelelő fizetési módot kell választania:

  • banki átutalás - (megrendelés összeállítása után az átutaláshoz szükséges számlát e-mailben küldjük Önnek. Kérjük mindig csak a számla alapján utaljon, mivel a dkg-os termékek súly +- 20%-kal is eltérhet. Ez a fizetési megoldás csak GLS-es házhozszállításnál választható)
  • utánvét - (készpénzes fizetés házhozszállítás esetén, a küldemény átvételekor a  GLS futárszolgálat munkatársának)
  • Fizetés egy Ön által kiválasztott átvételi ponton - átvételi helyen a ténylegesen kiszállított termékek ellenértékét készpénzben tudja kifizetni. 

Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.

- Amennyiben a megrendelt termékek mértékegysége dekagrammban (dkg) van megadva, úgy a megrendelt és a kiszállított termék súlya (és ára) akár ±20%-ot is eltérhet. 

-A Változásokról a kiszállítás előtti napon legkésőbb 15:00-ig e-mailt küldünk (és/vagy e-számlát) kérjük amennyiben ezt a 20%-os eltérést nem tudja vállalni jelezze az e-mail kiküldése után legkésőbb egy órával, hogy a csomagot feleslegesen ne adjuk fel a szállítást végző cégnek. Amennyiben telefonon kérné az egyeztetést kérem jelezze a kapcsolat oldalon / a Messenger Chat ablakon vagy e-mailben, mivel mi alapjáraton és idő hiányában az e-mailes verziót preferáljuk elsődlegesen.

- Tájékoztatjuk továbbá kedves vevőinket, hogy a Debreceni mintaboltunk törzsvásárlói kártyája 2016.11.30-án, a bolt bezárásával egyidejűleg megszűnt, nem jogosít fel további kedvezményekre a webshopon.

- Weboldalunkon csak azokat a termékeket lehet megrendelni, amiből van raktáron, vagy az akutális héten lesz raktárkészlet (gyártás). Előfordulhat ugyanakkor, hogy a webshopon leadott rendeléseknél valamelyik termék elfogy, még mielőtt a kínálatból ki tudnánk venni. Ennek az az oka, hogy több helyen is árusítunk és ezek összeegyeztetése időbe telik. Amennyiben ilyen történik, mindenképpen értesíteni fogjuk.

- Amennyiben a kosarában vásárlási utalványt is szeretne vásárolni, az a szállítási költség kedvezménybe (házhozszállításnál) nem számít bele, ilyen esetekben a helyes szállítási költséget emailben közöljük.


Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől. Ugyanez vonatkozik a szállítási díj kalkulációjára, melyet a webshopunk nem teljesen számol ki 100%-ig (mivel a csomagolás súlyát nem tudja kezelni a kalkulátor. A szállítási díj változását a csomagfeladás napján közöljük a vevővel.

A kuponok felhasználása

A kuponok beváltására a pénztárban van lehetőség. A felhasznált kupon -amennyiben a megrendelés végleges súlyai miatt nem éri el a minimum felhasználhatósági értéket(már ha volt ilyen megkötve)- érvényét veszti, és többet nem lehet felhasználni. Amennyiben a kuponkódját nem a kupon beváltása mezőbe írja be, hanem más módon juttatja el hozzánk úgy sajnos nem tudjuk azt elfogadni.

A rendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása hetente egyszer történik, a kiszállítás előtt 2 nappal.



Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.

Visszaigazolás
Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról. Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot vagy az e-mailben található telefonszámok bármelyikét.

Fizetési feltételek
Áruházunkban lehetőség van banki átutalásra, bankkártyás fizetésre, személyes és utánvéttel történő fizetésre. Utóbbi esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének.

Szállítás
A küldemények kézbesítése, szállítása a GLS futárszolgálattal történik (kivéve az átvételi pontoknál). A termék szállítási idejét az eladó ismerteti a csomagfeladás előtt egy nappal telefonon vagy e-mail címen. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található e-mail címen. 

Szállítási díjak:
Szállítási díjaink az ország területén egységesek. Magyarországon kívüli szállítást jelenleg nem vállalunk. Amennyiben a rendelés végösszege (összekészítés utáni összege) meghaladja a 30000 Forintot, és belefér egy csomagba, és nem haladja meg a 30kg-ot, egy doboz szállítási költsége 990Ft lesz (ellenkező esetben 3000Ft/csomag/30kg). A szállítási díj módosulásáról feladás előtt értesítjük vásárlóinkat. A szállítási díjak számolásánál a webshop pénztára beleszámítja azokat a termékeket is a kosárból, amelyeket a futárszolgálattal nem tudunk elküldeni. A futárszolgálattal nem szállítható termékekre az adott termék leírásában hívjuk fel a figyelmet, és a rendelésből törölhetjük, és így más szállítási költség lesz, mint a rendelés leadásának pillanatában

 

A szállítástól elállás
Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

A termék visszaküldése
A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában, akár fagyasztva vesszük vissza.


Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás
A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés írásban megkötöttnek minősül. A megkötött szerződést iktatják, utólag hozzáférhető lesz hozzáférhető.

Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia
A megrendelő a szerződéstől nyolc munkanapon belül, de legalább a kiszállítás előtt egy nappal indokolás nélkül elállhat.  Az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget, a hibás termék visszavétele után haladéktalanul, de legkésőbb 
harminc napon belül visszatéríteni.

A Vásárló nem gyakorolhatja elállási jogát, amennyiben a megrendelt termék csomagolását felbontotta, és/vagy rendeltetésszerű használatát már megkezdte.

A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.

Házhozszállításnál reklamációt a hiányzó termékre CSAK ÉS KIZÁRÓLAG abban az esetben fogadunk el, amennyiben a csomag felbontásától, és a benne található termékek teljes tartalmát egy asztalra kipakolásáig videófelvétellel bizonyítani tudja. A videóban látszódnia kell a csomagszámnak, a zárás sértetlenségének, és a benne található összes terméknek. A videónak a teljes kicsomagolás tartalmaznia kell az elejétől a végéig. A videófelvételt 3. félnek semmilyen esetben sem adjuk ki, semmilyen más célra nem használjuk fel, csak azt a célt szolgálja, hogy nyugodt szívvel tudjuk a csomagból esetlegesen kimaradt termékeket pótolni, és az esetleges visszaéléseket kizárni.

 Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!
Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.

Tulajdonjogi kikötés
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!

Megrendelés módosítása, törlése
A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.

Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy a "Kapcsolat" menüpon alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására

A megrendelés utólagos módosítására, vagy reklamációra csak írásos formában, hivatkozva a rendelésszámra, e-mailben kerülhet sor.

Keresés