Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü

Vásárlási feltételek

ÁSZF

Szerződés

Jogi szempontból a webáruházban leadott megrendelések nem írásban, hanem ráutaló formájában tett jognyilatkozatnak minősülnek. A szerződéskötés nyelve a magyar.

A webshopban történő vásárlás útján létrejött szerződés nem minősül írásba foglalt szerződésnek, azt a Szolgáltató nem iktatja.

Szerződő felek között a webáruházban történő megrendeléssel jelen szerződésben foglalt feltételekkel szerződés jön létre a Virágoskút Kertészeti KFT. (továbbiakban: szolgáltató) és a megrendelést leadó személy, mint vevő (továbbiakban vásárló) között. A vásárló a megrendelés jóváhagyásával elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el a jelen szerződésben foglaltakat.

Az adásvételi szerződés létrejötte

Szolgáltató a rendelés leadása után 3 órán belül de legkésőbb 48 órán belül automatikus visszaigazolást küld vevőnek, mely tartalmazza a rendeléssel kapcsolatos információkat. Amennyiben a visszaigazolás elmarad, vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól.

A Szolgáltató a Vásárlót az ajánlat elfogadásáról és az adásvételi szerződés létrejöttéről a megrendelés kiszállítását megerősítő e-mailben tájékoztatja. 

A Szerződés alapján a Szolgáltató köteles a megrendelt terméket a Vásárlónak eladni és annak a Vásárló részére történő kiszállításáról gondoskodni, a Vásárló pedig köteles a vételárat és a szállítási költséget Szolgáltató részére megfizetni és a terméket átvenni.

A Szerződés megszűnik a Szolgáltató és a Vásárló szerződés szerinti kötelezettségeinek teljesítésével. A Szerződést megszünteti, ha a Szolgáltató vagy a Vásárló elállási jogát gyakorolja.

Ha a megrendelt termék a kiszállítás időpontjában nincs készleten és a Vásárló a hiányzó terméken kívül további terméket nem rendelt, úgy a Szolgáltató törli a megrendelést. 

Ha a megrendelt termékek közül a kiszállítás időpontjában egy vagy több termék nincs készleten, akkor a Szolgáltató a szállítható termékeket küldi meg a Vásárló részére. A Szolgáltató a nem szállítható termékekről, valamint a megrendelés esetleges törléséről a megrendelés megérkezésének visszaigazolásától számított 5 (három) munkanapon belül e-mailben tájékoztatja a Vásárlót. Amennyiben a Vásárló a nem szállítható termék vételárát már megfizette, azt a Szolgáltató haladéktalanul visszatéríti a Vásárló részére.

A webshop által nyújtott szolgáltatások igénybevételének, valamint a Vásárló és a Szolgáltató közötti Szerződés létrejöttének feltétele, hogy a Vásárló tudomásul vegye és – az erre szolgáló jelölőnégyzetek kipipálása útján – kifejezetten elfogadja az ÁSZF rendelkezéseit, valamint a Szolgáltató Adatkezelési Tájékoztatójában foglaltakat. Az Adatkezelési Tájékoztató elérhető és letölthető az alábbi oldalról: Adatkezelési Tájékoztató.

Megrendelés

 

A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizheti rendelése helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthat, javíthat is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

 

Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra. Áruházunkban nincs lehetősége regisztráció nélkül is a vásárolni, ezért két lehetőség közöl választhat: 

  • már regisztrált vásárlóként lép be (ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát.)

 
  • új vásárlóként regisztrál (ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárolja, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie.) 

A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot

  • Házhozszállítás (GLS futárszolgálattal) 

  • Átvételi pontokon (Biopiacok és Kosarak) történő személyes átvétel

  • Személyes átvétel a Biocsárda Mintaboltjában

Ezt követően egy Önnek megfelelő fizetési módot kell választania: 

  • Banki átutalás - (Ez a fizetési megoldás csak GLS-es házhozszállításnál választható) 

A megrendelés összeállítása után az átutaláshoz szükséges számlát e-mailben küldjük el Önnek. Kérjük mindig csak a számla alapján utaljon, mivel a dkg-os termékek súlya +/- 20%-kal  eltérhet, módosítva az árat. Ez a súly- és árváltozás, minden fizetési módnál lehetséges)

  • Utánvét - (készpénzes fizetés házhozszállítás esetén) 

A küldemény átvételekor a teljes vételárat a szállítási költséggel együtt a GLS futárszolgálat munkatársának fizeti)

  • Fizetés egy Ön által kiválasztott Átvételi ponton/a Biocsárda Mintaboltjában - átvételi helyen a ténylegesen kiszállított termékek ellenértékét készpénzben tudja kifizetni, a Biocsárda Mintaboltjában és a MOM biopiacon bankkártyával is tud fizetni. 

  • Bankkártyás fizetés (Mom biopiacon, és a Biocsárda mintaboltjában)

 

A vásárló a megrendelés jóváhagyásával elismeri, hogy jelen szerződési feltételeket megismerte és azokat magára nézve kötelezőnek ismeri el. A vásárló köteles adatait a valóságnak megfelelően megadni. A hibás vagy hamis adatok megadásából eredő valamennyi kárért a vásárló felel. A nyilvánvalóan hamis vagy hibás regisztrációt a szolgáltató jogosult törölni.

 

A megrendelésről a Szolgáltató a vásárló részére e-mailben a rendszer által automatikusan generált visszaigazolást küld. A visszaigazolás tartalmazza a megrendelés azonosító számát. Utóbb erre az azonosító számra hivatkozva fordulhat a vásárló a szolgáltatóhoz. Ez a visszaigazolás azonban még csak a vásárló megrendelésének megérkezését igazolja, és nem jelenti azt, hogy a termék kapható.

 

A vásárló a megrendelés feladásával hozzájárul a megrendelésével kapcsolatos E-számla kiállításához és annak a vásárlóhoz való elektronikus továbbításához.

 

A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé. 

Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek. Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. 

 

A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, a teljesítés megkezdésének tényéről és a szállítás várható időpontjáról, ezután már csak személyesen vagy a "Kapcsolat" menüpont alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására. A megrendelés utólagos módosítására, vagy reklamációra csak írásos formában, hivatkozva a rendelésszámra, e-mailben kerülhet sor. 

 

A kuponok felhasználása 

 

A kuponok beváltására a webshop online pénztárában van lehetőség. A felhasznált kupon - amennyiben a megrendelés végleges súlya miatt nem éri el a minimum felhasználhatósági értéket (ha volt ilyen megkötés) - érvényét veszti, és többet nem lehet felhasználni. Amennyiben a rendelését késve adta le, de szeretné még a kívánt időben megkapni, és ezt jelezte kollégáink felé ebben az esetben is töröljük a kedvezmény kupont (kivéve vásárlási utalványok). Amennyiben a kuponkódját nem a kupon beváltása mezőbe írja be, hanem más módon juttatja el hozzánk úgy sajnos nem tudjuk azt elfogadni.

 

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége

 

Az adatbeviteli hibák javítására, a vásárlás paramétereinek módosítására (kosár tartalma, szállítási és fizetési mód változtatására) a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége. 

Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra. 

 

Árak

 

A termékek ára a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találhatóak meg. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban nem tartalmazzák a szállítási költséget. 

 

Szállítási díjak:

 

A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt kerül előzetesen megállapításra a kosárba tett termékek súlya alapján. 

Szállítási díjaink az ország területén egységesek. Magyarországon kívüli szállítást jelenleg nem vállalunk.

A szállítási díj értékhatártól függetlenül: 25 kg-ig 6.000.- Ft/csomag 25 kg felett 8.000.- Ft/csomag.

 

A szállítási díj módosulásáról feladás előtt értesítjük vásárlóinkat. A szállítási díjak számolásánál a webshop pénztára beleszámítja azokat a termékeket is a kosárból, amelyeket a futárszolgálattal nem tudunk elküldeni. A futárszolgálattal nem szállítható termékekre az adott termék leírásában hívjuk fel a figyelmet, és a rendelésből törölhetjük, és így más szállítási költség lesz, mint a rendelés leadásának pillanatában 

 

Esetleges korrekciók

 

Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy elálljon a szerződéstől. Ugyanez vonatkozik a szállítási díj kalkulációjára is, melyet a webshopunk nem teljesen számol ki 100%-ig (mivel a csomagolás súlyát nem tudja kezelni a kalkulátor.) A szállítási díj változását a csomagfeladás napján közöljük a vevővel. 

 

A rendelések feldolgozása

 

A rendelések feldolgozása naponta történik, de a végleges súlyokat, csak a kiszállítás előtti napon tudjuk közölni.

 

Amennyiben rendelését késve adja le 1500.- Ft kényelmi díjat számolunk fel.

Onnantól számít késve leadott rendelésnek, hogy a szállítási mód nem ingyenes a webshop pénztárában. 

 

Szállítás

 

A küldemények kézbesítése, szállítása a GLS futárszolgálattal történik (kivéve az átvételi pontoknál). A termék szállítási idejét az eladó ismerteti a csomagfeladás előtt egy nappal telefonon vagy e-mail címen. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található e-mail címen.  

 

A szállítástól elállás

 

Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. 

A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

 

Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia

 

A megrendelő a szerződéstől 14 napon belül indokolás nélkül elállhat. Az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni. A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazzuk.

 

A Vásárló jogosult 14 napon belül indoklás nélkül felmondani a szerződést. Az elállási határidő a termék átvételekor kezdődik, illetve a szolgáltatás esetén a szerződéskötéskor. Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni elektronikus úton küldött levél útján a viragoskutrendeles@gmail.com címre. Elállási szándékát telefonon is bejelentheti a +36 30 428-5813 telefonszámon.

 

A Vásárló nem gyakorolhatja elállási jogát, amennyiben a megrendelt termék csomagolását felbontotta, és/vagy rendeltetésszerű használatát már megkezdte. 

A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezenfelüli egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő. 

Házhozszállításnál reklamációt a hiányzó termékre CSAK ÉS KIZÁRÓLAG abban az esetben fogadunk el, amennyiben a csomag felbontásától, és a benne található termékek teljes tartalmát egy asztalra kipakolásáig videófelvétellel bizonyítani tudja. A videóban látszódnia kell a csomagszámnak, a zárás sértetlenségének, és a benne található összes terméknek. A videónak a teljes kicsomagolás tartalmaznia kell az elejétől a végéig. A videófelvételt 3. félnek semmilyen esetben sem adjuk ki, semmilyen más célra nem használjuk fel, csak azt a célt szolgálja, hogy nyugodt szívvel tudjuk a csomagból esetlegesen kimaradt termékeket pótolni, és az esetleges visszaéléseket kizárni. 

Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk! Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.

 

Tulajdonjogi kikötés

 

A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig az eladó tulajdonában marad.  

 

A termék visszaküldése, visszavétele

 

A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában, akár fagyasztva vesszük vissza. A 45/2014. (II. 26) Korm. rendelet 29. § (1) e) értelmében az egészségvédelmi és higiéniai szabályokat betartva bontott vagy sérült csomagolású terméket nem áll módunkban visszavenni!

 

A hibás termék esetén, a termék visszajuttatása után, a vásárló választása alapján vagy a vételárat térítjük vissza készpénzben vagy kuponban vagy a terméket cseréljük ki.

 

Termékek és megrendelési sajátosságok

 
  • A ló- és szamárhús előrendelés kategória alatti termékek kiszállítási idejéről tájékoztatjuk emailben. Lehetséges, hogy több mint egy hónapot is kell rá várni. 

  • Amennyiben a megrendelt termékek mértékegysége dekagrammban (dkg) van megadva, úgy a megrendelt és a kiszállított termék súlya (és ára) akár ±20%-val is eltérhet.  

  • A változásokról a kiszállítás előtti napon legkésőbb 15:00-ig e-mailt küldünk (és/vagy e-számlát) kérjük amennyiben ezt a 20%-os eltérést nem tudja vállalni jelezze az e-mail kiküldése után legkésőbb egy órával, hogy a csomagot feleslegesen ne adjuk fel a szállítást végző cégnek. Amennyiben telefonon kérné az egyeztetést kérem jelezze a kapcsolat oldalon / a Messenger Chat ablakon vagy e-mailben, mivel mi alapjáraton és idő hiányában az e-mailes verziót preferáljuk elsődlegesen. 

  • Tájékoztatjuk továbbá kedves vevőinket, hogy a Debreceni mintaboltunk törzsvásárlói kártyája 2016.11.30-án, a bolt bezárásával egyidejűleg megszűnt, nem jogosít fel további kedvezményekre a webshopon. 

  • Weboldalunkon csak azokat a termékeket lehet megrendelni, amiből van raktáron, vagy az akutális héten lesz raktárkészlet (gyártás). Előfordulhat ugyanakkor, hogy a webshopon leadott rendeléseknél valamelyik termék elfogy, még mielőtt a kínálatból ki tudnánk venni. Ennek az az oka, hogy több helyen is árusítunk és ezek összeegyeztetése időbe telik. Amennyiben ilyen történik, mindenképpen értesíteni fogjuk. 

  • Amennyiben a kosarában vásárlási utalványt is szeretne vásárolni, az a szállítási költség kedvezménybe (házhozszállításnál) nem számít bele, ilyen esetekben a helyes szállítási költséget emailben közöljük. 

 

Felelősség kizárása

 

A szolgáltató nem felel az internetes hálózat esetleges műszaki hibáiból, a kommunikációs eszközök esetleges meghibásodásából, bármely szoftver vagy program meghibásodásából, esetleges technikai meghibásodásokból eredő károkért.

A szolgáltató fenntartja magának azt a jogot, hogy kizárólag előzetes fizetés esetén szolgálja ki, vagy egyáltalán ne szolgálja ki azokat a vásárlókat, akik rendszeresen nem tartják be jelen szerződésben foglalt feltételek vagy más módon kárt okoznak a szolgáltatónak.

 

Egyéb rendelkezések

 

A szolgáltató jogosult jelen szerződés feltételeit bármikor egyoldalúan, indoklás és külön értesítés nélkül megváltoztatni, módosítani. Jogosult továbbá a termékek árát és a szállítási határidőket is megváltoztatni, módosítani. A változtatások a webáruházban való közzététel időpontjától hatályosak. Adott megrendelésre a megrendeléskor érvényben lévő vásárlási feltételeket kell alkalmazni.

 

Panaszkezelés, jogérvényesítés, vitarendezés

A Vásárló a Szolgáltatónak, illetve a Szolgáltató érdekében vagy javára eljáró személynek a termék fogyasztók részére történő forgalmazásával, illetve értékesítésével közvetlen kapcsolatban álló magatartására, tevékenységére vagy mulasztására vonatkozó panaszát szóban vagy írásban közölheti a Szolgáltatóval az alábbi elérhetőségek valamelyikén:

Postai úton:
Székhely: 4060 Balmazújváros 0461/30 hrsz.
Elektronikus formában: viragoskutrendeles@gmail.com
Telefonon: +36 30 338 1999

A Vásárló szóbeli panaszát a Szolgáltató azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja azt. Ha a Vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról és azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel és annak egy másolati példányát, valamint a panaszra adott érdemi válaszát a panasz beérkezésétől számított 30 napon belül megküldi a Vásárlónak.

A Vásárló írásbeli panaszát, a Szolgáltató a beérkezését követő harminc napon belül, írásban-érdemben megválaszolja és intézkedik annak közlése iránt.

Az online jogviták rendezéséről, valamint a 2006/2004/EK rendelet és a 2009/22/EK irányelv módosításáról (fogyasztói online vitarendezési irányelv) szóló 524/2013/EU rendelet alapján az Európai Bizottság létrehozta az online vitarendezési platformot. A Vásárló az online vitarendezési platformon keresztül is kezdeményezheti online vásárlással kapcsolatos panaszának rendezését. Az online vitarendezési platform a https://ec.europa.eu/odr oldalon érhető el.

A Vásárló a termék minőségével, biztonságosságával, a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, a szolgáltatás minőségével, továbbá a Szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos vitás ügy (fogyasztói jogvita) bírósági eljáráson kívüli rendezése érdekében a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák mellett működő független békéltető testülethez fordulhat. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében.

A vállalkozást a békéltetőtestület eljárásban együttműködési kötelezettség terheli. A békéltető testület eljárása megindításának feltétele, hogy a Vásárló a vitás ügy rendezését a Szolgáltatóval közvetlenül megkísérelje.

A Szolgáltató a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény 36/C. § (1) bekezdése szerinti általános alávetési nyilatkozatot nem tett.

Békeltető testületi eljárás – illetékességi októl függően – az alábbi békéltető testületeknél kezdeményezhető:

a.) A Vásárló lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint békéltető testületekhez fordulhat.

b.) A Szolgáltató székhelye szerint illetékes Békéltető Testület elérhetősége a következő

A Hajdú-Bihar megyei Békéltető Testület elérhetőségei:

Cím: 4025 Debrecen, Vörösmarty u. 13-15.

Telefon: +36-52-500-710, +36-52-500-745

Fax száma: +36-52-500-720

E-mail cím: bekelteto@hbkik.hu

A békéltető testületek elérhetőségéről és a békéltető testületi eljárásról további részletes információk a www.bekeltetes.hu oldalon érhetők el.


 


Keresés